Praktyczne opcje z jakich można skorzystać w systemie Forgastro

Praktyczne opcje z jakich można korzystać w systemie Forgastro sprawiają, że znacznie więcej osób zdecydowanych jest na skorzystaniu dokładnie z takiego wyjścia. Dla przykładu, dostępna jest rezerwacje stolików w określonej rezerwacji obsługiwanej przez system. Wystarczy założyć darmowe konto w aplikacji.

W celu składania rezerwacji należy wpisać numer telefonu i logować się. Później należy kliknąć w funkcję: rezerwuj stolik a także wybrać dzień, godzinę i liczbę miejsc podaną nad numerem stolika. Po potwierdzeniu rezerwacji wszystko jest już zrobione. Restauracja po zweryfikowaniu prześle smsa potwierdzającego. Jeśli natomiast nie będzie możliwości zrobienia rezerwacji w wybranym czasie, obsługa lokalu skontaktuje się z gośćmi telefonicznie. Goście cenią to, że mogą skorzystać z tego rozwiązania i z pewnością będą mieć bardzo dobre zdanie w temacie konkretnej restauracji.

Dlatego właściciele obiektów gastronomicznych powinni decydować się na to wyjście. Na ich witrynie internetowej będą znajdować się wszystkie ważne informacje. Proces obsługi będzie sprowadzony do minimum, ze względu na automatyzację i połączenie z panelem POS. Dla właściciela lokalu, korzystającego z panelu zamówień wirtualnych zautomatyzowany będzie proces rezerwowania stolików, co usprawnia kontrolę nad ich obłożeniem. Ma to duże znaczenie zwłaszcza w wypadku większych lokali.

Goście nie muszą z kolei tracić czasu i błyskawicznie dowiadywać się, czy w określonym lokalu jest dla nich udostępniony stolik. Mogą rezerwować dla siebie miejsce przez panel zamówień online. Forgastro jest więc przydatne tak samo dla osób prowadzących biznes i pracujących w gastronomii, jak i dla gości. Opłaca się sprawdzać wszystkie opcje, by nabrać o tym przekonania. Długoletnie doświadczenie pomysłodawców Forgastro, którzy prowadzą biznesy gastronomiczne przekłada się na maksymalną użyteczność systemu oraz zadowolenie użytkowników.

Powiązane publikacje

Dodaj komentarz